Przejdź do treści

Oferta – Teens Nastolatkowie

Dla kogo?
Uczniowie klas 7, oraz 8 (kurs przygotowujący do egzaminów) oraz uczniowie szkół ponadpodstawowych.
Jak często?
Zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu po 45minut (60 spotkań w ciągu roku szkolnego) lub 1 raz w tygodniu po 90minut (30 spotkań w ciągu roku szkolnego), w zależności od dyspozycyjności grupy.
Ile jest osób w jednej grupie?
Zajęcia odbywają się w mini grupach – maksymalnie 4 uczniów, aby każdy mógł aktywnie uczestniczyć w zajęciach i jak najwięcej z nich wynieść.
Czego uczymy?
Najważniejszym elementem kursu jest rozwijanie umiejętności komunikacyjnych wszystkich uczniów w grupie. W przypadku kursu przygotowującego do egzaminu 8-klasisty, kładziemy nacisk na przygotowanie do egzaminu poprzez ćwiczenie kluczowych umiejętności egzaminacyjnych bazując na arkuszach z poprzednich egzaminów oraz na sprawdzonych repetytoriach oraz innych materiałach.
Jak uczymy?
Oprócz podręcznika, ćwiczymy nowe słówka, gramatykę i umiejętności językowe w formie quizów, zabaw, gier i współpracy w grupie.
Czy wiem, czego uczy się moje dziecko?
Rodzic i uczeń mają dostęp do e-dziennika na platformie Langlion (na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej). Można w nim sprawdzić tematy zajęć, zadanie domowe, a także skontaktować się z lektorem w razie jakichkolwiek pytań. Uczniowie dostają również dostęp do e-podręcznika oraz dodatkowych ćwiczeń online.
Kiedy odbywają się zajęcia?
Terminy zajęć, jak i składy grup są ustalane na początku roku szkolnego na podstawie zgłoszeń rodziców dotyczących dostępności dziecka w poszczególne dni. Kurs trwa od drugiej połowy września do około połowy czerwca, uwzględniając typowe przerwy w roku szkolnym, takie jak przerwy świąteczne czy ferie zimowe.
Czy moje dziecko trafi do dobrej grupy?
Uczniowie są przydzielani do grup na podstawie wieku oraz poziomu językowego, który jest sprawdzany przed zapisaniem się na kurs. Dziecko wykonuje test online oraz odbywa krótką rozmowę z lektorem, sprawdzającą aktualne umiejętności językowe. Dobre dobranie pod względem poziomu jest szczególnie ważne dla zapewnienia maksymalnych postępów w mini grupach, dlatego przykładamy do tego dużą wagę.